:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

19 September 2011

:: My FM's BoArD n LiTTle GarDeN ::

Aktiviti hari mingguku untuk minggu ini.... firstly berkebun di kebun aku yang sebesaq kumboi nie... Akibat seminggu di Cameron Highlands, so pokok yang kebeli sebelum pergi tak tertanam... so aku ngan hubby beroperasi... gambaq kat sini kat balkoni jer... yang herbs garden kat yard tak sempat nak ambik gambar hehehehe...





Dan aku jugak sempat g beli pokok bunga ros kat PASAR BORONG SELANGOR sebagai tambahan pokokku... so tak termasuk dalam gambar nie.... nanti aku update lagi hehehehe...



Yeah Yeah... My FM's BOARD... hasil daripada my hubby 'LOVE U HUBBY'

Dah lama aku impikan bendalah nie, akhirnya tercapai jugak hasrat aku... so sekarang takderlah bertempek lagi FM nie kat Fridge aku... sian fridge tu sampai tak nampak rupa fridge aku...

Alkisah tak nampak fridge nie... ingat kat mak aku datang umah last year carik fridge tak jumpa... menunjukkan FM aku nie dah tutup rupa peti ais aku yang sebenar... hehehehehe... ANYTHING ELSE... A LOT OF THANKS TO MY HUBBY...

5 comments:

yanizz said...

Nak gak FM board tue... Bole buat kan tak?

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

hehehehe kena tanya En. Mustafa keh keh keh

yanizz said...

Dh tanya ka blum? Bila leh p ambik?

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

Kak Yan kos semua dalam RM70... leh ker? Tu kos brg jer... Plywood mahal...

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

size board : 3'x3'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...