:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

03 November 2008

:: JaMuAn RaYa JbA ::


Haa... minggu terakhir syawal hari tu opis aku buat jamuan raya... sebelum pi jamuan tu kitorang adalah sessi bergambar ikut bahagian masing-masing untuk dimasukkan dalam Laman Web Jabatan... Tapi kalau ditengokkan kesian rasanya bahagian aku... aku rasa macam ramai jer... upe-upenyer banyak tu jer... sedih tul... patutlah aku pening kepala... he he he... yang kat bawah tu gambar dengan semua kakitangan JBA... meriah tul... gambar reramai tu...

Nie gambar masa on the way nak ke Jamuan Raya tu... Dalam lift pun kira bolehlah... he he he... kat opis kitorang nie sporting belaka... Tengok sampai kat pintu nak gie toilet pun still boleh bergambar.... he he he

Yang nie gambar makanan... banyak lagi sebenarnya tapi aku malas nak ambik he he he... hari tu kitorang makan Laksa Johor, Lemang, Rendang, Sate, Soto, Bihun Sup dan macam-macam lagi... Aku tak makan sangat pun... aku just makan sate jer... tahlah pasai apa aku rasa hari tu perut aku full... dah tak leh masuk dah makanan yang lain...

Yang nie gambaq kengkawan opis yang tengah posing padahal yang kat depan sana tengah dok bagi ucapan...

Yang kat atas nie pulak group 'gedik santai' kat opis aku... nie kira baru sikit punya posing la... ada yang lagi maut pun ada... he he he


Yang paling aku kesian kat makcik yang duduk kat lantai tu... sadis betullah... takder tempat nak duduk sampaikan kat lantai pun jadik... alahai cc awat jadi camtu... yang sorang lagi tu kebiasaan tak opis kami... aku pun buat camtu gak... mana nak habis makan on the dot... so... bawak balik kat tempat duduk sendiri la... kang senang-senang leh makan lagi... he he he

4 comments:

inabu said...

ish, sangat la meriah jamuan tu, rasanya plg byk yg masuk dlm perut ni nasi himpit ngan sate, so delicious....

Kunang-kunang said...

Tak menjemput langsung aku kat sini ... ye laa saper laa kiter .. Anyway .. salam buat semua ...

norish said...

ish..ish.. jelesnya tak dapt nak join.. meriah gila nampak.. rugi la time tue tgh dlm pantang lagi.. cuti bersalin..

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

takpa-takpa nanti tahun depan kita buat lagi... takpun jamuan perpisahan nie kita buat permintaan... ingat 24 nie jamuan perpisahan... jom kita makan lagiii...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...