:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

05 June 2009

:: MAS YanG BaIk HaTi ::

Nie cite semlam aku gie site meeting kat Kulim, Kedah. Pepagi buta lagi kau dah kena keluar sebab flight kul 7.35 pagi... mahu kul 4.30pg dah bangun... hua.... ngantuk giler... elok naik flight macam biasa la aku dah set dalam kepala dapat kacang ngan air jus or milo... pastu masa dia pass bendalah nie aku pun heran aik mender lak nie... aku pun bukak kotak tu, dalam kotak tu ada orange jus, salt peanut and 2 pcs chocolate toblerone ... ngeh negh ngeh... aku pun terpikir kot sebab aku naik nie nak ke International Airport kot so dapatlah bendalah camnie... So balik petang tu aku dapat satu lagi... aku dengar ada orang tanya... 'something new?'. steward tu pun ckp ' Sempena Cuti Sekolah'... ha... lepas cuti sekolah nie aku takleh berangan lagi nak dapat chocolate tu... ngeh ngeh ngeh... tapi yang aku suka box dia cantik... aku minum jus ker... isi yang lebih kat dalam tu aku bayak balik untuk insan-insan di rumah he he he....





Isi kat dalam kotak tu....

5 comments:

norish said...

wah.. kak shima.. bestnya.. nape tak minta dua.. hehehe...

Kunang-kunang said...

Lain kali tapau untuk aku sekali ....

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

norish - ngeh ngeh ngeh kalau kacang tu kot dia bagi dua... ha ha ha...
mykhaiza - dah tapau dah tapi tak sempat nak bagi he he he... anak anakku dah buat kenduri dulu... :)

inabu said...

baguih betui tapau utk anak2, mama mithali ni...(tp mak2 type mmg camtu kan, apa2 pun ttp ingat kat anak2)

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

mesti mesti he he he...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...