:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

03 June 2009

:: TaG AnD AwaRD ::


Thanks for this award... norish... selalulah kasik he he he

1. Copy badge “Blogger Friendship Award” di atas untuk diletakkan di blog anda.

Dah copy dah see...

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda

http://norisham.blogspot.com/ - norish nie opismate aku... tiap-tiap hari kitorang jumpa...

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)

a) aku isteri kepada hubbyku, mama kepada 2 anakku, anak kedua kepada mak dan ayahku, menantu kedua kepada family mertuakuaku he he he
b) suka search internet... tulah keje aku he he he kalau tak dak keje...
c) aku suka gie jalan-jalan, tak kiralah pi pasar malam sekalipun asalkan berjalan.
d) aku tak suka berkurung ja kat umah satu hari... kena gak keluar jap walaupun kat playground bawah apartment.
e) aku suka menghias ruang dapur aku, walaupun aku nie kurang sikit bab masak memasak ha ha ha
f) aku suka makan ice cream tak kiralah apa jenis ais krim
g) jenis senang berkawan... tapi jangan sampai aku terasa hati... because after that sorry...
h) suka mendengar luahan perasaan orang lain... maybe boleh menenangkan diorang...
i) sedia menerima kritikan, asalkan kritikan membina
j) more think positif... dahlah dah penant aku pikir nie ha ha ha

4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.

a) kak yan
b) shafa
c) umi-hsh
d) haire-yanti
e) linda
f) kak linda opis

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...