:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

20 November 2008

:: KePaLa BoTaK ::

Ini cerita hari isnin lepas... aku tak pegi keje hari tu sebab pengasuh anak aku tetiba EL... so disebabkan abah dia memang cuti hari tu... so aku ajak my hubby gie gunting rambut anak teruna aku... dah rimas rasanya aku tengok... Mula-mual kitorang gie shopping sikit-sikit kat Mydin Putrajaya, pastu tak tau nak pi mana... gie pulak Bangi ingatkan nak beli ikan guppy... dah pegi ikan guppy yang aku nak tu takderlah pulak... kebetulan sebelah kedai ikan tu ada kedai gunting rambut... apa lagi terus jerlah gunting rambut Faris kat situ... mula-mula ingatkan nak trim jer sikit-sikit, tapi dari segi gaya Si Faris tu tak leh dok diam so jadilah BOTAK cam tu... Jom kita tengok gambar sebelum dan selepas botakkan kepala Muhammad Faris Danish


Rupa Muhammad Faris Danish Sebelum Botak


Rupa Muhammad Faris Danish Lepas DiBotakkan

Dah lepas gunting rambut tu... kami balik ke Putrajaya tapi tak balik umah lagi p kat Dataran Masjid tu... Saja la nak bagi budak-budak tu main...

1 comment:

norish said...

ok la tue kak shima.. sempena org pegi haji la kan.. amik berkat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...