:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

24 November 2008

:: JaMuAn BeRpIsAh PiSaHaN ::

Jamuan hari ini adalah Jamuan Perpisahan kepada empat orang pegawai di opis aku yang akan bertukar ke tempat lain... Pegawai yang bertukar adalah En. Zulfakar Bin Abd. Hadi, Ketua Penolong Pengarah, En. Sulaiman Kamisan, Ketua Penolong Pengarah Labuan, En. Mohd. Khairul Hakimi Bin Mukhtar, Penolong Pegawai Tadbir, Pn. Norazian Binti Ghazali, Bahagian Pentadbiran. Sedih jugak aku, terutama Pn. Norazian kerana dia masuk keje lebih kurang aku jer... cuma dia lewat sikit... Tapi tak apa, dia pergi kerana telah mendapat jawatan yang setimpal dengan kelulusannya iaitu Penolong Akauntan di Akauntan Negara Malaysia. Good Luck Kak Yan....

Disamping itu jugak, kami juga meraikan kakitangan baru iaitu Cik Fazita selaku menggantikan Pn. Kamariah iaitu PA Ketua Pengarah, muda lagi you baru 20 tahun dan Pn. Jamalia selaku menggantikan En. Mohd Khairul Hakimi sebagai EO (sedih sebenaqnya kau bila tengok si EO nie... Uwa... Tak der lagilah org nak bertekak ngan aku).

Dalam masa dok sedih-sedih tu inilah rupa-rupa org sekeliling Jamuan tu... tengoklah gelagat bebudak kat opis aku nie... tak tau nak cite camna lagi dah... tiap kali jamuan sah jadik camnie...

Dah habis dah berucap... apa lagi masing-masing gie serang makanan. Mana taknya berucap dah merapa lama... perut pulak lapar giler... isk isk isk... org pertama yang ceduk nasik adalah org kat bawah nie... jom kita tengok sapa tu...


He he he Aku Ler Hua Hua Hua...

Jom kita tengok menu jamuan kali ini...


He he he... kat bawah nie pulak muka-muka yang dah kenyang dan ada jugak yang still control macho dan cun...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...