:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

18 August 2008

:: KENANGAN TERINDAH ::

Kenangan terindah... he he he... nie gambar aku kahwin dulu... enam tahun lepas... so jangan compare my size okey... aku bernikah pada 2 November 2002 bersamaan 26 Sya'aban 1423... dah lama rupanya... rasa macam baru ja... begitu cepat masa berlalu... Kepada Emak, Ayah, Arwah Kakakku serta Adik-Adikku yang telah memberikan banyak kerjasama sepanjang persiapan majlis tersebut... THANKS...
Tapi apa-apapun aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada kengkawan, sanak saudara serta semua yang telah menghadiri majlis Perkahwinan kami hari tu. terharu betul aku... kengkawan yang jauh pun sanggup datang uwaaa... TERIMA KASIH SEMUA...
Dalam tarikh yang sama jugak anak aku Muhammad Faris Danish lahir... kira nanti kami sambut 2 anniversary sakali gus lah... jimat belanja... sekarang niekan semua barang mahai... Namun inilah kenangan yang paling indah buat aku ...

3 comments:

inabu said...

amboi, kekurusan ketara di awal perkahwinan nooo, la ni makin comey, sama saiz mcm ina, hehe

inabu said...
This comment has been removed by the author.
Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

Maklumlah... takut tak muat pakai baju pengantin masa tu... ha ha ha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...