:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

16 December 2008

:: ReSePi BiSkUt ::

Hari ini aku tak tau nak buat apa... Terpandang aku pada buku resepi masa aku belajar kat Vokasional dulu... Jangan terkejut yer... aku nie sebenarnya terjun bidang... masa kat vokay dulu aku ambik kos Bakeri Dan Konfeksioneri. Lepas SPM(V) aku apply Poly ambik kos Civil Engineering he he he...
Tah pasai apa hari nie aku rasa rajin pulak nak menaip balik resepi-resepi yang cikgu aku bagi masa belajar dulu... tapi hari nie resepi biskut jerlah dulu... penat jugak nak menaip nie... aku akan bagi resepi ni kat korang bila aku dah buat nanti he he he... sebab resepi aku tak ader gambar... kang korang heran pulak camnalah rupa benda-bendalah tu he he he...
Tunggulah kemunculannya... hua hua hua

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...