:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

27 March 2009

:: HaRi MeNgAnTuK SeDuNiA ::

Entah kenapa aku hari nie... lepas makan kat Umah Kak Yan tadi ngantuk sangat. Mungkin sebab kenyang sangat kot... nak kata aku makan banyak, makan sikit jer... cuma jelly kepala dia aku makan banyak... sedap.... Aku semalam tak makan nasi... pagi tadi Kak Ani suruh aku makan nasi goreng yang dia bawak... pastu aku minum susu... tengahari aku makan nasi lagi... itulah aku rasa perut aku yang terlampau kenyang kot...
Tapi bila dah balik opis... semua org cakap mengantuk... aku rasa hari nie hari mengantuk sedunia kot... dahlah malam nie kita nak sambut 60 EARTH HOUR... sahlah time tutup lampu tu sekali ngan mata aku tutup...zzzzzzzzzz.....

2 comments:

inabu said...

aikkk, tak penah dengaq pun jeli kepala?hahaha

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

sedappppp....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...