:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

16 April 2009

:: SiTE ViSIt At KuAla TErengGaNU ::

Pada 14 dan 15hb April yang lalu aku kena gie site Projek Bekalan Air Besut Peringkat 3, asalnya ada site meeting at last minute SATU memaklumkan meeting ditunda ke 16hb disebabkan tiket flight kitorang dah dapat so kitorang teruskan jugak ke Kuala Terengganu tu atas tugasan Site Visit. Asalnya aku nak gie sendiri ke KLIA, tetiba jer admin opis aku baik hati hari tu nak hantar kitorang ke Airport. Tak nak kasi kitorang claim ler tu. Aku pun tak kisah sangat, at least aku pun tak penat nak mengejar train ERL.
Sesampai jer kat airport kitorang terus check in dulu pas tu gie makan Mc D kat KLIA sementara menunggu untuk boarding.
Dah makan kitorang pun masuk coz flight kitorang kul 2.50ptg. Sesampai kat KT jam 4.00ptg terus kitorang check in di Batu Buruk Beach Resort... Masa sampai kat resort tu teringat akan member kitorang yang datang lebih awal but dia balik hari tu jugak... so kitorang sms dia tanya kat mana. Rupa-rupanya consultant dah tinggalkan dia kat Airport. Terus kitorang patah balik ambik dia. sian... sorang-sorang tunggu kat Airport... Sementara menunggu flight En. Muhammad Rizal kul 9.20mlm kitorang meronda area KT...
KAT MASJID KRISTAL, KUALA TERENGGANU
Dah tak tahu lagi nak kemana, kitorang gie minum petang and than hantar balik Rizal ke Airport dan kitorang pun balik semula ke Resort untuk berehat-rehat...
AT BATU BURUK BEACH RESORT

Malam tu kitorang bermalam di KT teringat aku kat anak teruna kau yang tak pernah ditinggalkan tu... aduh... Tapi abah dia cakap dia tak banyak hal malam tu.... Syukur....

SITE PROJEK BEKALAN AIR BESUT PERINGKAT 3
-AT TANGKI AIR BUKIT GAJAH-


-LOJI RAWATAN AIR BESUT-


SITE PEMBINAAN 'BARRAGE' BESUT


AIRPORT SULTAN MAHMUD - DAH NAK BALIK DAH... PENAT NIE...


Apa-apapun on the way sempat jugaklah beli kepok lekor bawak balik Putrajaya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...