:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

19 March 2010

:: My ActiViTi On JanuArI To MAc ::

13 Mac 2010 - Kenduri Kawin Noridayu Asnan-RF (Vokay Members) di Sungai Buluh
Sebenaqnya kau dah 14 tahun dah tak jumpa Ayu (Angah) nie... just on call jer sekali-sekala. Masa aku ngan family ber JOM HEBOH kat Bukit Jalil hari tu Angah call cakap nak kenduri cuti sekolah nie... So nielah peluang aku nak jumpa dia, walaupun Sungai Buluh ngan Putrajaya sejengkal ja selama nie tak pernah jumpa-jumpa he he he... Pastu masa gie kenduri jumpa Ateh sekali (Zuriyati-SK). Ateh dari Kedah turun ke cni punya nak datang kenduri Angah... Bangga aku dapat kawan camni he he he...Apa-apapun Angah... Semoga Berbahagia Dan Berkekalan Selamanya...


12 Mac 2010 - RUMAH RETAK

Nie alkisah umah aku (oppsss Kuarters Kerajaan) yang retak... sehingga sekarang aku masih menunggu jawapan daripada Bahagian Pengurusan Hartanah berhubung isu berpindah... tak taulah sekarang nie kan musim cuti sekolah, semua staff cuti kau pun tak paham... malas dah nak pikir... YANG PASTI AKU NAK PINDAH JUGAK



11 Mac 2010 - KASUT SNOWFLY LONDON KAK ANI

Kasut ini ditujukan untuk tatapan Inabu... Kak Ani suruh masukkan gambar kasut dia nie sebab hang tunjukkan kasut hang... Tapi Kak Ani cakap kasut dia dibeli tanpa sponsor :(... Sajer suka-suka yer Inabu... he he he... lain kali kalau p IKEA ingatlah kitorang kat cni...



JOM HEBOH YANG TAK BERAPA HEBOH
Aku rasa p JOM HEBOH kali nie memang tak best langsung... takder aktiviti menarik sangat dan gerai pun tak banyak macam last yer... aku rasa sponsor dah tak banyak kat TV3 so dah tak meriah cam dulu...

Gelagat anak2 aku dengan baju baru, masa nie kitorang nak balik kampung sebanaqnya. Dah balik waktu malam kan sejuk so bagilah pakai baju nie... Masalahnya si kecik tu bila dah pakai tak nak bukak-bukak... Memang ler... anak sapalah tu...
Nie kat Alamanda, Putrajaya... Peberet permainan kat Alamanda tu benda inilah... tiap kali g Alamanda aku kena standby syiling nak menabung kat Alamanda... Kaya tokeh mainan nie sebab aku asyik menabung kat situ... Nie gara-gara kartun PINK PANTHER kat Channel Cartoon Networklah nie...

JANUARI 2010 - Aktiviti kitorang ker PD... sebenaqnya aku p atas urusan kerja but aku angkut satu family because that time on the weekend... Masa aku tengah bekerja, anak2 aku kerjakan abah diorang temankan diorang kat swimming pool... sehari aku tak tahu berapa kali turun ker pool tu... apa-apapun aku suker sebab anak-anak aku enjoy kat situ...
Permandangan Hotel... promote nie...

@ Pantai PD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...