:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

18 January 2011

:: KFC 500th ResTauRant CeleBration 2011 ::

Entry nie nak cite pasal mug LIMITED EDITON KFC hehehe... Emmmm... puas hati betoi bila dah dapat mug nie... sebab member kat opis panas kan aku yang dia dah p beli semalam... oooo tak leh jadik apapun lunch time hari nie aku p beli jugak... Aku tahu benda nie semalam coz my ex officemate yang jugak collector bendalah-bendalah nie call bagitau yang ada collection baru dari KFC keluar.... oh!!! berkobar-kobar aku nak dapatkan bendalah nie hehehehe... ditambah lagi apabila dipanaskan hari nie oleh opismate aku kuang kuang kuang...
Mujur keluar lunch hour tadi kat KFC ALAMANDA tak ramai org... beratur sat ja dan sampai turn... emm... tadi makan set ZINGER BURGER - RM 13.45 (hahahahha... persediaan untuk sapa yang nak dapatkan mug nie) set tu dah termasuk ngan mug tu... kalau nak beli MUG tu SAJA, rega dia RM 8.00. so pikiq punyq pikiq baik makan ja... kenyang pun kenyang hehehehhe... so for collector KFC... jangn lepaskan peluang anda....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...