:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

27 April 2011

:: MCD CoCa CoLa Can GlassEs ::

Wah lama betul tak update entry nie ek... semenjak di tempat baru tak lagi mempunyai banyak peluang mengupdate huhuhuhu... sedih cek no...

Kalau nak ikutkan banyak benda kami nak story mory... Ditempat baru agak memenatkan, but still happy. Cuma agak keletihan, nak buat camnakan sendiri pilih datang sini. Best jugak aku dok sini aku leh booking RPP terus kat orang Bahagian Rumah Peranginan hahahahahaha... baru 2 bulan dah carik kroni hehehehehhe.



Sebenaqnya aku nak story pasai Limited Edition McD Coca Cola Can Glasses yang bermula besok... So sapa-sapa yang collector Coca Cola Glasess lehlah start collect besok hingga 6 Jun 2011 nanti...


Aku pun sebenaqnya tak sabaq nak p McD besok... hehehehehehhe... Jom kita collect ramai2...

2 comments:

Anonymous said...

ohhh bila saya tgk iklan McD tu mmg terus teringat kt kak shima :)

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

hehehehhe... thanks Fit coz remember me... actually dah collect semua dah ngan masrul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...