:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

06 January 2012

My Work Station...


Tiada topic hari ini... but terpandang work station aku nie hah...
So mula-mula bukak komputer hah!!! nie yang nampak... TOGETHER GETHER... Sumber inspirasi nak keje...

Dekat opis baru nie, semuanya di 'S' kan, so dinding cubic kosong, sekosong fikiran aku. Klu dulu banyak bendalah aku letak sampai tak nampak dinding cubic aku, now just have one white board untuk ditempekkan pelbagai kat situ. Apa yang aku lekat kat white board tu...

* Kiraan untuk mendapatkan keluasan rumah
* Kilometer for claim millage (coz keje aku sekarang nie tiap2 hari merayau)
* No tepon orang kewangan, sumber manusia, KKR, kontraktor dll.
* Kiraan penilaian prestasi kerja kontraktor
* BIRTHDAY CARD...

So memang kosong, nak letak gambar anak so dalam komputer jerlah... n in my heart :)
So bila dok kat cubic nie just pikir hari nie ada berapa kunci? nak pergi check kontraktor mana? kena siapkan JKH yg banyak (klu balik check umah tak buat terus).... nak tahu kenapa ada masanya aku tension ank buat JKH... nanti aku story for the next entry...

2 comments:

ajak said...

asalam... okey lahh picture family ...sumber inspirasi ... saya dah jadik follower awak ...sudilah kiranya menjadi follower saya plakkk ...tq.

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

tak der halnyer... boleh jer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...