:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

16 September 2009

:: My NeW CaMErA ::

FE - 4010 - MY NEW CAMERA


TUKANG JUAL CAMERA...


Hari nie aku g Alamanda... Disebabkan peristiwa yang telah lama berlalu dimana aku telah kehilangan kemera Nikon Coolpix aku bulan Februari lalu... lastly aku bertekad jugak untuk beli camera baru sempena nak raya nie... mana leh raya tak der gambar nanti. Memang aku dah usha kat internet dah lama dah... akhirnya aku beli gak but jenama lain lak kali nie... yang nie Olympus FE-4010 ha ha ha... puas hati... So balik raya nie dengan camera barulah aku ha ha ha... betapa terujanya aku bila dapat camera baru... SELAMAT HARI RAYA....

3 comments:

Kunang-kunang said...

betapa terujanya aku bila dapat camera baru... SELAMAT HARI RAYA....

DAPAT ker ... aku nak satu....

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

yerlah... dah bayar dapatlah he he he... kah kah kah...

yanizz said...

Dah ada kamera baru ni, bole la update blog ni yer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...