:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

17 September 2009

:: My NeW ShoEs foR RayA ::

Ha.... hari nie aku p Kajang, ikut opismate aku, Kak linda. Memang tujuan asalnya nak ker RORINE pun. Tu tujuan kak linda... tujuan aku nak g tukar duit raya lagi... tapi yang sedihnya semua dah tak dak dah duit raya singgit.... uwa.... Semua bank area tu aku dah pegi... tapi jawapannya menghampakan. Apapun aku punya beratur kat Public Bank tak der jugak... aku minta sampul duit raya he he he... yerlah dah penat aku beratur. lain kali bagitaulah awai-awai kan senang... nasib baik ader he he he... aku nak g tukar tu untuk top up yang hari tu aku tukar jer... rasa cam tak cukup he he he... melampau betul...
Pastu disebabkan kekecewaan tak dapat tukar duit aku ikut Kak Linda g Kedai Rorine... memusing2 kat dalam kedai tu aku dah rambang mata... bula-mula kau ambik kasut lain... patu aku jumpa kasut nie... i like ribbon he he he... terus aku tangkap... ha nielah kasut raya aku...

2 comments:

Kunang-kunang said...

Ibu jari kaki masuk pakej sekali ker .... hehehe

yanizz said...

kamera baru, tp gambar 1 kpg ja.... bila nak update gambar raya ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...