:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

01 March 2012

KaLiMah 'ALLAH' PaDa HirIsaN DaGiNg


Gambar Hirisan Daging Yang Sempat Aku Ambik...
APA PENDAPAT KORANG?

Actually perakara nie dah lama berlaku, coz aku tak sempat nak update blog nie... jadik lambat aku share entry nie.

Ini berlaku kat umah aku sendiri, tapi masa aku mula2 potong daging tu aku dah perasan yang urat dia macam ada kalimah 'ALLAH' but aku pikir mungkin perasaan aku aja. And then aku masak seperti biasa, aku buat Tomyam...

So lepas masak aku nak hidang n aku perasan yang kalimah 'ALLAH' tu makin jelas bila daging tu dah kembang. So aku bagitau hubby n hubby pun mengiyakan yang dia pun nampak yang hirisan daging tu ada kalimah 'ALLAH'. Seingat aku dalam 6 slice daging tu...

So aku nak berkongsi ngan korang pengalaman aku nie, selalunya aku tengok kat internet jer... but now pengalaman itu berlaku pada aku sendiri... itulah ALLAH SWT MAHA BERKUASA...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...