:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

31 October 2012

GooD ByE SAMSUNG, WelCoMe TOSHIBA


Actually aku tak tahu nak story mory apa kat blog aku nie... pastu aku teringatkan alkisah aku dua minggu yang lepas mengenai mesin basuh....

Minggu lepas mesin basuh yang banyak berjasa kepada aku (Semi-Auto SAMSUNG) telah rosak setelah 10 tahun berkhidmat untuk aku (lamakan)... Dulu dia buat perangai sikit2 jer pastu ok... Last week buat perangai terus langsung tak leh guna. Mungkin dah sampai hayat dia kot :)

Alkisahnya seminggu aku kena menyental dengan tangan untuk cuci baju... mujur semi-auto so tempat pengering still leh guna untuk mengeringkan baju2 yang aku basuh... :)

Mesin Semi-Auto SAMSUNG tu aku beli hasil duit kutipan opis masa aku kahwin dulu... Duit tu aku leh beli mesin tu tanpa keluar sesen pun... Sentimental Value tau... :( So disebabkan hayat dia dah sampai nak buat camna lagi kan terpaksalah tukar dengan yang baru...

Hah!!!! kat atas tu aku punya washing machine baru... AUTO!!! setelah 10 tahun aku guna mesin SEMI AUTO... Thanks for MY LOVELY HUBBY... LOL...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...