:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

21 October 2009

:: My OpeN HouSE - 18 OktObEr 2009 ::

Ha...nie cite minggu lepas... letih jugak kiranya but i'm happy to do that he he he... apa-apapun layanzzzzz...
Muhammad Faris Danish ke opis kutip duit raya he he he... sebab pengasuh tak der aku terpaksa bawak anak aku g opis sebab nak selamatkan cuti...
17 Oktober 2009 - Pergi Open House rumah member Hubby kat Klang... banyak aktiviti aku hari sabtu tu... bangun pepagi kemas rumah, basuh kain... pastu siapkan kuah laksa... dah siap keluar g Tesco Extra, Shah Alam. Pastu g ambik gambar kat Sek. 24 pastu g ambik buah tembikai kat Sek. 18 kira aku jadi runnerlah seluruh Shah Alam hari tu... sementara nak g umah open house tu singgah beli lemang untuk umah aku esoknya... g open house balik dari open house singgah ambik tapai kat Sek. 7 pastu singgah pasar malam Sek. 19 dan pastu balik.... berapa banyak pastu pun aku tak tau... tapi tulah aktiviti aku hari tu untuk siang hari... Aktiviti malam... siapkan rendang, kuah kacang, nasi impit...



Ahad - 18hb Oktober 2009... it's my turn... to open my house to all my friends and my family....



Kamal & His Family

With my neighbour son - Hafi the chubby boy
With baby sitter Fatin & Faris
Vokay Members...
Bersama kengkawan dan saudara mara yang hadir... Terima kasih bebanyak di atas kesudian anda datang ke rumah kami....

2 comments:

Zaila Mohamad said...

rajinnya buat open house;)

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

Tak rajin jugak...sekali sekala leh ler, masak apa yang patut jer he he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...