:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

13 October 2009

:: Open House AiDilFitri Pada 10-11 OkTobeR 2009 ::

Dihari jumaat lepas... aku terima tiga jemputan open house daripada opismate aku... pertama Umah Kak Yan, Kedua Umah Faizah dan yang Ketiga Umah Norish... Nie aktiviti kengkawan aku kat opis sementara menunggu punch card berbunyi he he he...

Hari Sabtu - 10 Oktober 2009, selepas kemas rumah, cuci baju dan apa yang patut dalam pukul 1.30 petang aku keluar menghala ke rumah Kak Yan dulu... Tapi sebelum tu pepagi lagi makcik aku dah sms dia buat open house kat umah dia hari ahad... so ahad tambah lagi satu umah menjadikan empat buah rumah dihari ahad... Kat umah Kak Yan kitorang pekena Bihun Shanghai... Fatin sampai lim akali tambah kira sedaplah tu he he he... Pandai Kak Yan masak... pastu bertolak ke rumah Faizah and the last one rumah Norish... sampai kat sana sempatlah aku jumpa Encik Khodir dan Mek Wani he he he... Kat umah Norish kitorang pekena Nasi Daging... On the way balik umah Faris dah terlentok dah kat tingkap kete mengantuk sangatlah gayanya... cian...



Hari Ahad - 11 Oktober 2009, pukul 10.30 dah bertolak dari umah pegi ke Pasar Tani Mega pekena sup gear box pastu round pasar tu... disebabkan pi dah lambat so panas giler time tu... dah balik dari pasar gie Romantika Alam Sentral... jalan-jalan jap... g pulak JJ Bukit Raja... sebab nak p umah orang open house tu awal lagi so kitorang meronda dulu he he he... Dah tul pukul 3.30 petang baru start berjalan ke open house....


At Man's House... Opismate Hubby

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...