:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

22 January 2009

:: RaDiX FrIeD ChIcKeN ::

Masa aku balik kampung hari tu... aku gielah round area Lagenda Height yang kedudukannya bertentangan ngan Taman Ria (umah my hubby la...). Selalunya kalau balik takder masa nak round-round... so disebabkan balik kali nie cuti panjang so... lehlah aku beronda he he he... Tengah aku ngan hubby meronda-ronda tu... kami ternampak Restoran RFC nie. Hakmilik Bumiputra... Kira RFC nie anak syarikat HPA. Ala yang jual produk herba tu... So aku cakaplah kat hubby apa kata kita try makan RFC nie tengok... sedap tak?... he he he... nak bagi komen jer... tak baik betoi aku nie kan. So disebabkan kami akan pi picnic... jadi hubby aku cakap apa kata kita try kat situ... lagipun mak aku tak makan kalau ayam KFC... org tua-tua kan... Harap Maklum... So jom kita lihat rupa kedai RFC tu dan packaging dia sekali... but ayam dia not bad la... sebab ayam organik so tak cepat rasa muak... bab kentang ngan sayur dia fail sikit kot... kena perbaiki lagi... he he he... tahu komen jer akunie... masak tak pandai gak...
Inilah Rupa Restoran RFC tu...

Ini Rupa Packaging Dia... Cantik kan... I Like Orange
Tak lama lagi dia akan buka Radix Cuisine dan Hotel Al-Zahra... sekarang nie dalam peringkat pengubahsuaian... Nanti kalau pi Sungai Petani carilah outlet nie... Kalau nak rasa perubahan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...