:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

29 May 2009

:: HapPY 5Th BirtHDay - NuR FAtIN FarZAna ::

Petang 21.05.09 aku ngan hubby g ambik cup cake birthday Fatin kat Giat Mara Putrajaya. Aku macam dah malas nak mencari dah so aku tempah jer kat situ. Satu cup RM 2.50, masa tempah dulu, aku g tempah ngan Kak Ani dan Inabu... so... corak itulah yang kami pilih untuk hantar ke Tabika Fatin... Balik malam tu terus packing masuk dalam bekas cup cake, senang sikit cikgu diorang nak edarkan nanti. Pepagi 22.05.09 aku g hantar kat Tabika berserta ngan guddy bag untuk anak-anak yang lain kat Tabika tu...



Pada 23.05.2009 (Sabtu) 5th Birthday Fatin. Abah dia dah tempah kek dah dekat Alam Sentral Shah Alam... So kitorang g lah ambik hari tu... dan just sambut... kitorang anak beranak jer... gambar kat bawah menceritakan segalanya.


Happy Birtday Sayang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...