:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

29 May 2009

:: TaG FrOm WArtIE Dan INabU ::

Sebanaqnya akunie tak pandai sangat pun... so dengan bantuan Inabu aku berjaya akhirnya he he he... Layanzzzz... terlangsai hutang yer Wartie...

1) Anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah guna sekarang...

2) Bagitau nape anda suka wallpaper anda itu...

Nak bagitau la nie... sebenaqnya wallpaper aku nie berubah setiap lima minit... tapi jangan risau, aku suka semua wallpaper aku nie... nak tau pasai apa... sebab semua wallpaper aku berkenaan angan family aku... tu yang aku tak boring tengok wallpaper aku... kalau hampa nak wallpaper hampa leh berubah setiap minit nie... masukkanlah dalam webshots desktop... LAYANZZZZ....

3) Tag 10 orang...

1. Yan
2. Aznil
3. Syafa
4. Aijut
5. Inabu
6. Wartie
7. Masrul
8. Kak Umi (HSH)
9. Linda Poly

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...