:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

21 May 2009

:: KiToRang Yer AktiViti HuJung MinggU ::

Ha... leh start story, sebenaqnya aku pun tak banyak aktiviti minggu nie malainkan jalan-jalan. Hari jumaat 15.05.2009 - waktu lunch hour aku ngan member aku Mek Wani dan Aishah gie ke Alamanda. Tak tahu dah nak g mana lagi... bosan jugak duduk kat sini sebenaqnya ha ha ha... Mas atengah jalan-jalan kat Alamanda tu aku terpandang lak Fridge Magnet Toyol DiGi... Terus jer aku beli... tiga ketul tu RM8 hinggit... kira oklah... menambahkan koleksi fridge magnet aku... sukanya... pastu apa lagi aku ngan member2 aku pi isi perut kat RASA... tak makan apa pun, makan POPIA CRISPY ja... sebab pagi tu kimi dah makan nasi berlauk sorang sebungkus. Patutlah aku nie makin membesar yek he he he... Dah habis makan saja jerlah aku meronda kat kedai CD... Asalnya nak carik CD pembelajaran untuk Cik Fatin... Tapi tak berkenan coz tak banyak choice... yang kau terpandang CD 'PINOCCHIO', adik beradik la CD untuk pembelajaran... cite kisah dan teladan...
16.05.2009 - Shah Alam, sebenaqnya ada org nak tengok umah hari tu... so tu yang pegi Shah Alam tu. At the same time kitorang g Alam Sentral lepas org datang tengok umah. Pegi situ pun bukannya pa just nak tempah Birthday Cake Fatin pada 23.05.2009 nie... dah besar anak aku... Kejap jer dah 5 tahun.
17.05.2009 - Pagi hingga tengahari tu tak buat apa, melepak dan mengemas rumah coz sabtu tu dah berjalan sakan... Petang dalam pukul 5 kitorang keluar saja jejalan kat Presint 6, Putrajaya. Coz ada aktiviti kat situ hari tu... masa kitorang pergi aktiviti dah habis dah... saja jer nak melepak kat situ kejap tengok org main control boat... ngan org bermandi manda kat swimming pool.


Aktiviti anakku kat Alamanda...
Ini jerlah aktiviti aku minggu lepas... Minggu nie banyak jugak aktivitinya... Dah Planning dah... ha ha ha... tunggulah kemunculannya...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...