:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

10 November 2011

MeMorI di UmaH PenGasuH


Wah tengok ramaikan? But anak aku dok kat umah pengasuh kejap jer... yang kakak transit tengahari dan si adik half day. Aku tak worry coz dia mengasuh 3 orang so ambik petanga nak aku dah siap mandi n sometime dah siap minum petang...

Anak aku duduk ngan pengasuh nie dah kira lebih kurang 5 tahun, mula-mula dulu aku hantar kat pengasuh aku nie, pastu dia berhenti kejap mengasuh n aku hantar kat kawan dia. Pastu pengasuh tu nak bersalin aku hantar balik ker pengasuh aku sbb dia dah mengasuh balik, so lepas tu sampailah sekarang nie...

Aku amat berterima kasih pada pengasuh aku sbb sanggup melayan karenah anak2 sedangkan sometime kita sendiri pun ada kalanya kurang sabar... Thanks to U

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...