:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

22 November 2011

:: RPP CaMerON HigHlaNd TuNNgu KeHAdiRan KalIAN ::


Tinggal lebih kurang seminggu jer lagi untuk percutian keluarga kitorang ke CAMERON HIGHLAND sempena cuti sekolah nie... Buat pertama kalinya aku pergi bercuti di Cameron Highland. Before this aku ke sana sebab berkursus, tu pun sebab RPP tu BPH punya so rajinlah berkursus kat situ sbb tak perlu bayar kos untuk penginapan. Very save :)

Percutian aku nie pun just bayar RM25 to BPH so aku dapat stay for 2 days, 1 night at Cameron. Untung kan jadik staf kerajaan nie.


Pemandangan RPP Cameron pada waktu siang dan malam


Sebelah RPP nie ada STRAWBERRY FARM, kat sini ada jual aiskrim malaysia strawberry-1pcs for RM1 hehehe... lagi satu aiskrim sedap jugak dalam RM5 for 3scoop icecream+strawberry+coklat... SEDAP... Nanti aku dah sampai sana aku story lagi key... wait for our story...

1 comment:

norliza said...

memang untung jd staff kerajaan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...