:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

19 February 2011

:: JoM LangSIngKAn BaDaN Ngan SliMMIng PatCh ::

Entry nie kau cuma nak berkongsi penyelesaian bagi permasalahan yang sering kita hadapi. Kadang-kadang kita taklah gemuk sangat tapi perut kita BUNCIT yang menyebabkan cutting kita lari... Sebenarnya hubby aku bawak balik SLIMMING PATCH nie suruh aku try, so aku pun cuba... sebenaqnya ku nie bukan spesis yang rajin nak pakai2 krim... beli tetap beli buat tidak jugak.
Mula-mula aku pakai cam tak der mende pun rasanya... lebih kurang 15minit lepas tu baru rasa panas cam kita pakai LOSYEN HALIA tu... yang musahnya bendalah nie. Kita tak yah sapu2, bukak dari plastik dia terus tempek kat bahagian lemak yang kita tak nak. Senang... pastu terus tidur...
Bangun pagi tu aku nak buanglah, ingatkan macam pakai DETOX PATCH tu, Hubby aku ckp JGN BUANG dia boleh pakai 3 HARI... klu pakai 24 JAM sekali pakai jerlah... tapi klu pakai 8 JAM x 3 HARI. Aku pikir agak menjimatkan so aku suruh hubby beli n aku suggest kat member2 opis... ALHAMDULILLAH ramai yang mencuma.. Ala murah jer... sekeping RM 2 jer
Jenama dia : JUN GONG SLIMMING PATCH
Nie gambar camna cara nak guna just
TAMPAL -TIDUR-TANGGAL
Klu korang nak tahu lebih lanjut berhubung produk nie, layari
kat situ dia citer semua mengenai produk nie..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...