:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

10 February 2011

:: MuG CaMpbElL's ::

Yeah!!! Entry kali nie citer bab campbell's mug... aku nie memang suker sangat beli benda2 cenonet-cenonet nie. Sampai member kat opis kata 'pegi umah dia penuh ngan benda cenonet-cenonet'. Tapi klu nak pindah seksa sikit... banyak yang nak kena kutip hehehehe... so go back to the entry...
Left
Right
Ha...mug kat atas nie (warna merah) beli kat Romatika Shah Alam... Ala kat ALAM SENTRAL tu... tingkat atas sekali hehehehe... Memang come... sebenaqnya dia dengan plate sekali, lupa nak tangkap gambar plate dia coz... masa kami ambik pic nie... on kategori mug so... terlupa dia nyer set.


This one aku beli kat TESCO SUNGAI PETANI, masa balik kampung... pasai perlah aku jadik camnie ek... pantang nampak free gift terus nak ngap... Tapi yang comel2 jer ok... yang aku boleh beli nie...sebab tengok cartoon kat mug tu cantik n classic hehehehe... Apa yang penting aku nie memang dah temasuk dalam spesis suka meng'collect'...

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha..udah,udah le k.shima..kena tkr lemari besaq sket

Musshima, Putrajaya, Malaysia said...

hehehehe... lemari tu dah tak kuar dah... susun atas lemari lak ler jawabnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...