:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

09 February 2011

:: RupA my FM KaT UmaH ::

Aku tengah pikir apa nak dimasukkan dalam entry hari nie... so I remember about this...Nie collection my fridge magnet... kalau tengok dah nak penuh pintu fridge aku kat umah...
Bila balik tengok frdge aku nie, aku ingat mak aku datang umah hari tu... tercarik2 fridge aku kat mana... tulahkan, penuh sangat bendalah tu sampai mak aku tak perasan fridge aku kat mana...nie yang terlekat kat fridge aku, kat opis ada gak... aku tak berani bwk balik coz bahagian bawah tu my kidzs punya zone... takut bwk balik kang hancus hehehehe...
So now aku tengah dok pikir camna aku nak buat... dulu dah beli magnet board, tapi klu FM yang ceramic tu tak lekat... dia melorot ja turun sbb berat... Klu ada org buat plate yang cantik untuk ltk Fm nie... aku nak beli... hehehehe... nak tempah cam tak berbaloi... ker ada org yang tahu kat ner leh tempah plate tu?... emmm... FM dah banyak, tempat tak der nak letak...
Bahagian pintu bawah Fridge - Zone FM my kids

My FM - Gift from my friends

Rupa My fridge...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...