:: UsIa PeRjAlAnAn RuMaHtAnGgAkU ::

Daisypath Anniversary tickers

17 February 2011

:: PerJumPAaN TerAkhir Aku BerSamA MenTeRi KeTTHA :( ::

Jam 8.00... bas NADI PUTRA sudah menunggu untuk keberangkatan ke perjumpaan bersama Menteri KeTTHA... mulanya kami malas nak pi... sbb selalunya buat kat Auditorium Parcel E jer... hari nie buat kat Presint 2 nun... Last-last pk punya pk pi jugaklah... memandangakan sat g dapat makan free hahahhaha sempena sambutan CNY hehehehhe...
Hah... nie bukti yer saya pi ker perjumpaan tu... sempat posing lagi hahahhaha...

DEWAN SERI SIANTAN and bukti saya hadir... tengah isi borang attandence tu...
Isi attandence dapat limau sebijik... emmm... sedap....

Hah... nie aksi ketua kampung... yang tak habih2 keje dia meronda meja orang... maklumlah menteri tak sampai lagi... so dia ambil alih kuasalah hahahahaha... Eng. Fauzie... hope u success in your PR hahahahaha... (tak pa naik 48 nanti balik JBA naaa...)




My friends... for last time I can get this memories like this with the all of u... luv u allz...



Hah... aksi hebat... tarian singa, singa yang suka mengusik semua org... satu2 meja dia pi... gatai singa nie hahahahaha...




The Menu of Today... Roti Jala with Chicken Curry + Fried Rice + Satay + Kiuh Muih... emmmm... Alhamdulillah kenyang... Hari nie saya dah tak ambik lunch...




Berposing2 sebelum balik ke opis.... jimat minyak kete aku sbb disediakan bas free nie hahahaha... memanglah kalu cap pangkah memang suker...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...